2010. május 8., szombat

A porig alázott félidő


Az elmúlt 2 mérkőzésen 2 vereséggel a hátunk mögött valahogy úgy voltam vele, hogy most itt az idő és a lehetőség javítani. A játékosok is így kezdték a mérkőzést, és az első félidőt teljesen simán és megérdemelten hoztuk 3:0-ra. Már-már kényelmesre vettem a figurát és hátradőltem, hogy ez a meccs már meg van, amikor eszembe jutott, hogy az idén bizony láttam már nem is egy olyan meccset, amelyet biztos vezetésről adtunk el döntetlenre. A sors ismételte magát. A második félidőt gyakorlatilag az összes szinten elrontottuk. Ahelyett, hogy folytattuk volna az agilis támadófocit magunkra tudtuk húzni ezt a kevésbé acélos ellenfelet is. A 2. félidőben látottakért nagyon nagy részben Shortot hibáztatom. Az erre az időszakra "kitalált" taktika eleve elhibázott volt, amelyet a cserékkel maximálisan meg is koronázott. Eldinget kiteszi szélre beadni, akinek még nem volt jó beadása onnan. Ez több meccs óta megfigyelhető, nem tudom, ő miért nem veszi észre. Abdit lecseréli, hogy ne állítsák ki, a helyére beállt formán kívüli Rósa 3 perc játék után kiállíttatja magát. No komment. A Doherty - Lipcsei cserét egészen addig favorizáltam, amíg előbbi a pályán volt. Petit becserélve meg kell állapítanom, hogy ennél a produktumnál még a bűn rossz Doherty is jobbat tett le a pályára. Futás nélkül, alibipasszokkal nem megy. Már tényleg csak azt kívánom, hogy legyen meg az a rekord, aztán jöhet a jól megérdemelt nyugdíj. A kiállítás után csatárt cserélt a mi derék edzőnk. Melyiket hozza le? Azt, amelyik esetleg érvényesülhetett volna a maradék időben, mert Pista sajnos elég gyengén muzsikál az utóbbi időben. Meggyőződésem, hogy Abdit a pályán hagyva, Schembrit becserélve Doherty helyére simán hozzuk a meccset akár több góllal is. Ehelyett megkaptuk a szokásosat. Montvai, aki mindig rúg egyet nekünk, és a törpecirkáró Csordás, aki szégyenszemre fejjel vette be a kapunkat.
A 3 pont itt van, és az évkönyvek csak ezt fogják rögzíteni, de erkölcsileg ez egy elbukott és kifejezetten bosszantó meccs volt, egy tanuló edzővel az élen.
Végezetül legyen itt az első perc eseménye, amikor 11-est kaptunk. Így látszódott a 6-os szektorból:

3 megjegyzés:

  1. Jó cikk, kb én is így láttam...:) Ja melletted ültem és meg is dumáltuk...:D

    VálaszTörlés
  2. Ditto, csak én nem beszéltem össze veletek. :-)
    A mai nap után, már végképp nem szeretném látni sem Lipcsei kiérdemeletlen rekord megdöntését, de már azt se nagyon, hogy ilyen alibis példaképpel neveltessük az apróságokat...

    VálaszTörlés
  3. Van benne valami. Magát alázza Peti is minden meccsen sajnos.

    VálaszTörlés