2010. április 10., szombat

MTK – FTC 1:1 az oldalfotelből


Nagyon rövid leszek. Kissé boldogabb vagyok, mint tegnap voltam. Bebizonyosodott ugyanis, hogy egy játszósabb ellenféllel szemben mi is tudunk játszani. Az első félidő a játék szempontjából döcögős volt, de Elding bombagólja remélem egyszer és mindenkorra lakatot tesz az idióta magyar sajtó cm számolgatós szájára. A 2. félidőben már némi játék is volt. Jók (magyar szinten) akkor leszünk, ha az ilyen Kaposvár féle bekkelős alakulatokat simán begyűrjük legalább odahaza.

A meccs összefoglalója:

Ami mellett viszont nem tudok szó nélkül elmenni az ismét a szpíker, Faragó Ricsi. Volt idő, amikor Hajdú B után a második legjobb riporternek tartottam, de pár éve módszeresen elkövetett mindent a nimbusza lerombolásáért. Néhány szösszenet a mai meccs alatti kommentárjaiból. Sajnos csak a 2. félidő közepén kezdtem el jegyzetelni, de addig is volt már bőven sziporka. :)

- A labdarúgás egy furcsa játék, épp ezért vezetnek a zöld-fehérek.
- Elding lövését már a szél tolta be a 2. félidőben, az elsőben még bombagól volt.
- Ez Tutorics legjobb mérkőzése (Abban az aspektusban, hogy eddig rossz volt)
A 2. félidőben folyamatosan Adnaant szidja. Egy majdnem gólpasszt elrontott lövésnek titulál többször is. Elképesztő. (Lemondó Atyaég szót használva.)
- Megfejthetetlen, hogy milyen elvek alapján állítja össze Short a csapatot. Megteheti, ő a Fradi edzője, ha hivatalosan nem is. (Nem hiszem el, hogy minden egyes alkalommal ezt ki kell hangsúlyozni. Csak ma a felvezetéssel együtt kb 3x hallottam.)
- Az is érdekes, ha Tóth jön le. (Lipcsei cseréje előtt). Tényleg már az ember nem mer véleményt mondani, mert azt hiszik, hogy edzőt akar buktatni, pedig hát nem is.

Itt abbahagytam a jegyzetelést, bár volt még gúnyos megjegyzés Rósa taktikai cseréje miatt is.
Nem vagyok ellene a csipkelődős megjegyzéseknek, de az egyoldalúságot nem tűröm szó nélkül. Ricsi, ez elképesztően gyenge produkció volt ma ott a mikrofon mögött!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése