2010. július 21., szerda

Első saját szemünkkel látott "edzőmeccs"

Eljött a pillanat, hogy végre láthattuk kedvenceinket játszani, pontosabban kedvenceink cseresorát kiegészülve próbajátékosokkal, egy edzőmeccsen, pontosabban egy Nike által indított tehetségkutató verseny legjobbjai ellen vívott gálameccsen. Nagy következtetéseket kár levonni, se tét, se komoly ellenfél, de azért így is lehet véleményt formálni a látottakról, ami részemről játékosokra lebontva így néz ki:

Ranilovic – nos a kapus félistent majdnem beszívatta egy guruló labda és volt rá példa hogy kereste a bogyót aztán a kapufáról lecsorogva oldalba vágta akkor meglett. Amúgy ezt a két esetet leszámítva nem volt gond vele szerintem

Kulcsár – Nekem a legnagyobb csalódás… az egy dolog hogy első félidőben nem is tudtam hogy játszik túloldalon jobb hátvédként tette a dolgát semmi extra, majd a másodikban közelebb játszott hozzánk és csinált olyan flegmaságokat, mutogat hogy kint lesz a labda nem róla, aztán a lelkes mostvántid pléjer simán beérte… lelkesedés nulla, jó megoldásra 80-85 percet kellett várni

Fülöp – Reméltem tavalyi Kulcsárként kapjuk vissza, hát nem… de lehet a középhátvéd nem az ő posztja… eladott labdák akkor is amikor zavartalanul 5-10 méterre kellett volna odagurítani… ő is csalódás volt

Rodenbücher – Kíváncsi voltam rá, hát ha nem is Vasast idézi, de azért volt itt luft volt itt olyan eset hogy mind a két sípcsontjára rápattant a laszti mire lereagálta a lelkes amatőr ellenfél meg megindult vele… amúgy stabilan tette a dolgát a néhány látványos hibáján kívül biztos pont lehet egy jó védelemben, de húzóemberhez kevés…

Stockley – Nagy kedvencem :D szegény Abdit nagyon osztotta, meg mindenkit, de hát tudjuk ő mire képes... Legyintett is rá Abdi… volt 1 vagy két jó megmozdulása számtalan rossz

Adriano – Nekem nagyon tetszett a játéka!!! Az egész középpályát bejátszotta, nem egy tilitolizó ügyibügyi hülyegyerek, viszont nagyon jó meglátásai voltak, a passzainak szeme volt, biztos vagyok benne ha nem csak beugró próbajátékos lenne, hanem ismerné a társakat akkor a társak is tudnák mikor kell beindulni, és sok gólpasszt adna… én leigazolnám, bármennyire nem csatár, vele erősödnénk… amikor hátrafutott és a védelem előtt fejjel mentett, akkor is nem csak a vaktába, hanem emberhez. Szóval ő is jó volt tegnap szerintem. Marótit még nem láttam, de szerintem jó alternatíva, vetélytárs lenne.

Pisanjuk – Sokáig nem tudtam ki ő, a cseh gyerekre hitteem hogy a Kisigor. Legjelentősebb infó róla hogy megnőtt a haja. Amúgy ügyes volt, Kb mint Schembri tavasszal. Amire számítottam azt mutatta szerintem…

Tóth – Jól játszott, de megint voltak olyan megoldásai ahol öncélú volt és labdavesztés lett a vége. Abditól max szabálytalanság árán tudják elvenni vagy ha elveszti akkor hajt mint az állat hogy visszaszerezze amit meg is tett többször, de visszatérve Bencére benne nem láttam ezt. Szóval jó volt de nekem még mindig hiányzik valami a játékából… nehéz megfogalmazni…

Abdi – Már említettem a csapat legjobbja volt. Leggyorsabb, leglabdabiztosabb, legrobbanékonyabb, legjobban szűrő legjobban helyezkedő, leggólképesebb, szóval minden szempontból felülmúlta társait

Pölöskey – Mellettem egy társaság folyamatosan szapulta, de nekem tetszett, bárki bármit mond. Voltak ügyetlenkedései ez tény, de voltak egyérintős sarokkal kényszerítői is, váratlan megoldásai, egy bazinagy lövése kb mint Vecsésen lőtt gólja, csak itt asszem 16ról és nem a hosszúba tartott. Nagy kapus bravúr volt hogy kikaparta a léc alól… betömörülő védelemben örlődött, mégis többnyire jól tartotta meg a labdát, de voltak labdavesztései. Őszinte leszek, semmivel se volt rosszabb mint Ferenczi, sőt többet mozgott, szélről veszélyes beadásai voltak… kérdés nb1-ben mennyire vitézkedne? mert ugye Pesta ezen a szinten hármasával lőtte a gólokat, igaz nem egyetlen éket játszott Pölő hogy aztán tömjék lasztival… nem értek egyet azzal aki csak szidta, hasznos volt sok esetben…

Matusovic – nem tudom mit keres itt, semmi extra, Heinzcel ha veszélyesek az ok, tegnap viszont nem találta a helyét, veszélytelen volt a kapura, lehet hogy csak rossz napot fogott ki én nem láttam benne fantáziát. Próbajátékos, a szakmai stáb majd eldönti kell-e...

Nagy P – Ügyes, de szeleburdi nem kész játékos… nem sok értelmét látom hogy 1 évig kölcsönben itt játszik majd. Kezdőcsapathoz kevés, van benne lehetőség, de ha nem a miénk akkor minek?

Vattai – Én őt sose tartottam sokra, lehet az első ligakupa meccsein mutatott gyenge produkciója miatt, most viszont tetszett a játéka, nála láttam egyedül hogy első érintésből képes volt úgy levenni a lasztit védő létére hogy abból induljon, erre majd visszatérek a végén… fiatal még fejlődőképes, sok sikert hozzá én szurkolok Neki is nagyon és úgy nézett ki mint Puyol

Nyilasi – Ügyes gyerek, mint Nagy Patrik, talán egy kicsit kevésbé bevállalósabb egy az egyben, de jó lehet a későbbiekben ő is, csak az idő telik és jó lenne ha végre előrébb lépne már ebből a kategóriából…

Összességében a második félidőben jött el az a pillanat amikor világosan látni lehetett mi a különbség a jó foci és a mi focink között… minden átadás után vagy felpörgették a lasztit, vagy elpattant 2-3 méterre. Bosszantó volt látni hogy ami pár hete egy pillanat alatt lezajlott hogy érkezik a labda és egy érintésből emberhez megy, vagy lefordul a játékos az itt kőkemény másodpercek. És a frissen beállt játékosoknál is (kivéve Abdi)… elpattan felpörög azt össze kell szedni, megszelídíteni, körbe kell nézni aztán tovább tenni na és azok a passzok is 60-70%ban pontatlanok, feleslegesen felemelt, csínybe adott lasztik… szóval ez a része szörnyű volt… viszont az az Adriano, Abdi és egy két teljesítmény üde színfolt volt ezen a szürke meccsen…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése