2009. december 14., hétfő

Friss hírek - Szurkolói Kártya és Bérletvásárlásról


Ugyan nem vagyunk egy bulvár média portál, de a mai tapasztalataimat megosztanám a bérletvásárlással kapcsolatban.
On-line regisztráltam az ftc.hu portálon keresztül, minden simán ment, majd délután bementem adategyeztetni, és bérletet venni. Az eredeti infók szerint az on-line regisztráltakat a főpénztár, a helyszínieket a shop szolgálja ki. Tévedés. Mindenkit a shopban fogadnak, de az ellenség megtévesztéseként azért ki van írva jó nagy betűkkel, hogy "helyszíni regisztráció". Készségesen fogadtak. Én vagyok a 688. regisztrált tag, adatok stimmeltek, mehettem a kispapírral a szomszéd asztalhoz bérletet venni. A régit be kell mutatni, és kérésre visszaadják. Igaz kilyukasztva. Az egész folyamat kb 1,5 percig tartott. Kaptam ajándék polót az on-line regisztráció miatt, de vannak 1000 és 1500Ft-ra leárazott mezek (hoki és nem Nike foci) is. Fontos megjegyezni, mert a klub ezt nem kommunikálta, hogy a szurkolói kártyát most senki sem kapja kézbe. Az majd elkészül egyszer a szezon kezdetéig, és akkor vagy postán, vagy személyesen átvehető lesz, de majd értesítenek mindenkit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése