2009. december 17., csütörtök

Szubjektív értékelések 8. rész


James Ashmore
Az egyik legnagyobb csalódást Ő okozta nekem az Őszi szezonban. Lehet, hogy kissé magasabban volt nála a léc a kelleténél, de láthatólag a magyar NB1 alaposan meghaladta az Ő szintjét is. Nincs kétségem a fizikuma felől, sőt a technikai tudása révén is elvileg beférne egy NB1-es csapatba, de ebben a félszezonban szinte semmi sem jött össze neki. Ha két szóval kéne jellemeznem az idei játékát, akkor az ötlettelen és a pontatlan szavak ugranak be. A fentieket is figyelembe véve (technikai tudás megléte) nála is mentális problémára gyanakszom a gyenge teljesítmény láttán. Az osztályzatom egy felkerekített elégséges, azaz 2-es.

2 megjegyzés:

  1. Jogos ez is... aki egyest adna neki annak azért nincs igaza, mert múltkor speciel kigyűjtöttem a góljait asszisztokat a szezon első felében és bizony akadt belőle jó sok, csak hát őt mikor lekönyökölték nem sárga minket meg aprítottak rendesen... ezt nagyon nehéz mentálisan feldolgozni... meg aztán állítom hogy túl mélyen kellett neki játszania... Short időszak óta a feltolt védelem mellett szerintem jobban muzsikált volna, mert ott már több lehetősége lett volna a kulcspasszokra... Remélem összeszedi magát, mert én többre tartom mint amit ősszel mutatott...

    VálaszTörlés
  2. Benne jóval több van, de most ennyi jött ki. Én sem írom le a srácot, mert szerintem egy komoly, konzekvens felkészüléssel jó lehet.

    VálaszTörlés