2009. november 27., péntek

Egyenlő elbírálás, igaz?


Szomorúan konstatáltam az imént megjelent hivatalos bejelentést a holnapi Ligakupa meccsel kapcsolatban.
"Enyhén" felemás érzéseim vannak. A ligakupa meccseknek van egy sajátos tulajdonságuk. Konkrétan az, hogy alig kíváncsi rá valaki. Alig van néző. Még a Fradi meccseire is csak elvétve megy ki 1000 nézőnél több. A héten volt már egy Ligakupa mérkzésünk a Vasas ellen idegenben. A Fáy utcai romhalmazt mindenki alkalmasnak találta arra, hogy ott labdarúgómérkőzést lehessen játszani. Ugyanez a társulat a jelen állapotában is utcahosszal jobb állapotban lévő Albert Stadiont alkalmatlannak találta arra, hogy az MTK elleni mérkőzésünket megtekinthessük élőben. Persze, van felelőssége annak a szurkolóknak nevezett bugris csürhének, akik miatt a Diósgyőr meccs félbeszakadt, de könyörgöm, mi normális szurkolók, akik soha semmilyen rendbontást nem csináltunk, ráadásul kifizettük a Ligakupameccsek árát a bérletünkben, miért szívjuk meg megint? Vezetőség próbált lépni az ügyben? Ha igen, mit és mikor? A BRFK hájfejű tisztviselői mérlegelték azt, hogy ezzel kinek mekkora kárt okoztak? Készek ezt megtéríteni? Kerestek bármilyen kompromisszumot ennek a helyzetnek az elkerülésére?
Azt hiszem a kérdésekből ennyi épp elég...

5 megjegyzés:

  1. Ha próbál is lépni alaposan ki van találva az egész, hogy rohadnának el... pénteken este alig 19-20 órával a meccs előtt bejelentik? Ez röhej...

    VálaszTörlés
  2. Az előző kommentemnél, a Googleban mint Baráti Kör voltam bejelentkezve, kérlek ezt vagy töröljétek, vagy módosítsátok, mert ezt tibu1 magánvéleményként írtam. Csupán nem figyeltem rá, hogy a Baráti Kör gmailba vagyok bejelentkezve. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. tibu1 írta:
    Kedves Totatta!

    Maximálisan igazad van! Én amikor csak tehetem, látogatom mind az NB 3-as, mind a libakupa meccseket. Most is szerettem volna ellátogatni a mérkőzésre és bosszant engem is, hogy ezt nem tehetem. Már a hétvégémet is úgy alakítottam, hogy ez valóra válhasson, de keresztül húzták a számításaimat. Most nyelek egyet, mert tudom, eddig egy bizonyos "Teri néni" irányította a Ferencváros ügyeit. "Teri néni" negatív hozzáállása itt üt vissza, ez ellen nem sokat tehetünk, de a jelennek arról kell szólnia, hogy a Ferencváros mostani vezetői tesznek a klubért is valamit. Az új vezetőséget, most még korai elítélni, még akkor is, ha a régiből vannak benne tagok. Tehát én egyelőre bízom benne, hogy ezen a téren is változások lesznek és képviselve lesznek a mi érdekeink is.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a szerkesztők segítségét! ;)

    VálaszTörlés
  5. A tegnapi meccs után, érdekes kérdés, hogy Komlósi hány meccset kap, meg a zalai srác aki Vargát agyonrúgta? Csak az egyenlő elbírálás okán kérdezem? :)

    VálaszTörlés