2009. november 16., hétfő

Kommentálási lehetőség


Lezárult az aktuális szavazás, és rekordszámú, 7 szavazat érkezett. :))

Jó-jó, én 2x voltam, mert teszteltem a rendszert és sajnos engedett szavazni kívülállóként is. Marad 6 szavazat. Mi ugye 5-en vagyunk jelenleg, úgyhogy valaki kívülről is szavazott, esetleg közületek is volt egy tesztelő kedvű. :)

Összeségében a bárkinek megengedjük a szavazást opciót senki sem pártfogolta.
A google fiókkal, de moderálás nélkülre érkezett 4 (-1 Makkmarci teszt), azaz 3,
a google fiók + előzetes moderációra érkezett 2db voks (kiváncsi lennék ki akart egy kis melóval kitömni... :) ).
Végül valaki közülünk (vagy nem közülünk) úgy gondolta, hogy egyáltalán ne engedjünk senkit kommentálni, csak olvasni.
A fentiek jegyében az oldalt átállítottam a kommentelhető verzióra.

8 megjegyzés:

  1. " a google fiók + előzetes moderációra érkezett 2db voks (kiváncsi lennék ki akart egy kis melóval kitömni... :) ) "

    :DDDD

    Nem én voltam, de így utólag tetszik az ötlet. Úgy lenne az igazi, hogy ha tartalmi, helyesírási, és stilisztikai szempontokból is vizsgálnád, moderálnád a hozzászólásokat. De még mielőtt zöld utat adnál egy hozzászólásnak, előbb felállítanál egy 148 pontból álló minősítő táblázatot, és ez alapján elemezve, osztályozva adnád csak közre a hozzászólást. Így tökéletes lenne... ;) :))))

    VálaszTörlés
  2. Kapsz admin jogokat csak azért, hogy besegíthess ebbe a nemes feladatba. :D Mutasd meg, hogy köll. :D

    VálaszTörlés
  3. titkos volt a szavazás ezért nem mondom meg mire szavaztam :P amúgy nem is emlékszem már mire nyomtam rá, lehet hogy az egyik én voltam, nem tudom, bár én úgy értelmeztem hogy magát a felhasználót engedélyezhetjük és utána szólhat hozzá :)

    VálaszTörlés
  4. Makkmarci: Köszönöm, de nem fogadhatok el ilyen nagyvonalú felajánlást... ;)))

    Atta: Szerintem majd Makkmarci a 148 pontos hozzászólás minősítő, moderáló táblázatában pontosítja a paramétereket, és ez alapján egyenként elemzi a hozzászólásokat.
    Így sokkal biztosabb... :DDD

    u.i. OFF: Makkmarci! ha nem néznél fel az nb1.hu-ra: úgy néz ki, hogy dec. 11. péntek 19.00 lenne a díjátadós összejövetel időpontja, helye pedig az egy évvel ezelőtti "Kiadó" nevű hely az Oktogon közelében.

    VálaszTörlés
  5. De felnézek, ne aggódj. Viszont a bankszámlaszámot küldjed már, mert különben kénytelen leszek feltúrni a banki accountomat fél évre visszamenőleg, hogy átutalhassam a nyeremény rámeső részét. :)
    Lécci-lécci-léccii :))

    VálaszTörlés
  6. Ó, én abszolút nem aggódom, csak ilyen figyelmes vagyok a Fradista mókusokkal. :)

    A bankszámlaszám pedig menni fog, de így hogy majdnem 4 hét van még a díjátadóig ráérünk még. :)

    VálaszTörlés
  7. Túl lennék rajta, oszt le van a gond. Tudod... ;)

    VálaszTörlés
  8. Üdvözletem, én voltam az elkövető, de ha jól emlékszem a fiók + moderációra toltam egy voksot :)

    Jók az írásaitok, csak így tovább! :)

    Maradok továbbra is rendszeres olvasótok és kommentelőtök: FTCman

    VálaszTörlés