2009. november 14., szombat

Elnevezés

Fajtársak!
Amint látjátok az első szavazás lezárultával megszületett az oldal neve. 2 szavazatot kapott az Oldallelátó és 1-1-et a másik két megoldás. A "magyarázó szöveg" viszont maradt a Krisztián által javasolt mondat. Szóval ez az jelenti, hogy:
  1. Krisztián és Spurs lett az oldal keresztapja
  2. Krisztiánnak és Spurinak fizetek egy-egy sört.
Ezzel egyidőben lenne egy újabb kérdésem is, kéretik tehát ismételten a szavazógombot nyomkodni. A kérdés bővitett kiadásban itt olvasható, mert sajnos a szavazóboxban nem férne el teljes hosszában.

Legyen-e kommentálható az oldal külső felhasználók számára is?

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Bocsánat a késedelmes érkezés miatt, mert már pénteken megkaptam Makkmarcitól a meghívót, de a péntek estém szabad részét kitöltötte az általatok is ismert tipp játék zárása, ma (szombat) pedig csak most kerültem netközelbe.
    Az oldal egyre szebb, és bár látom lekéstem az elnevezési kérdéskört, de az Oldallelátó nekem speciel tetszik, úgyhogy nem bánom. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Eliot!
    Mindenek előtt üdv a köreinkben. Köszönjük a bókókat, és nagyon remélem, ha lesz ötleted akkor bátran megosztod majd velünk. Szeretném, ha a blogot mindenki magáénak érezné, mert a megnyitás ötlete ugyan az enyém volt, de amint a blogíndítóban olvashatod, már akkor sem akartam csak a sajátomnak, hisz annak semmi értelmét sem látom. Remélem itt kialakul majd a normális, szélsőségektől mentes diskurzus az aktuális események kapcsán, de ehhez mindenkitől sok türelemre és kitartásra lesz szükség.

    Egy kérdés, csak hozzád Eliot:
    Akarod-e, hogy a hírek alatti új véleményekről e-mail értesítést kapjál? (Ha igen, akkor arra az e-mail címre, amivel regisztráltál itt?)
    Sajnos a dolog csak úgy működik jelenleg, hogy vagy minden hozzászólásról kapsz értesítést, vagy egyről sem.

    Újabb észrevétel a működéssel kapcsolatban. Észrevettem, hogy a szavazás nem feltétlenül jól működik. Mert sem regisztrációhoz, sem IP címhez nem köthető, mikor enged újra szavazni és mikor nem.
    Mire is gondolok: Be voltam jelentkezve, mint makkmarci, szavaztam. Átmentem egy másik böngészőbe, bejelentkeztem és szavazhattam (volna) megint. De tovább megyek, ezután átmentem a szomszéd szobába és az asszony laptopjáról bejelentkezés nélkül(!!!) is tudtam szavazni. (IP ugyanaz).
    Ha valaki tud ehhez hozzáfűzni valamit, az ne habozzon... :)

    A mostani szavazáshoz tehát annyit tennék hozzá, hogy 1 szavazatot le kell majd vonni a 2. válasz eredményéből, hiszen ott én 2x is nyomtam.

    VálaszTörlés
  3. Szia Makkmarci!

    Először is köszönöm az üdvözlést, örülök hogy itt lehetek. :)

    A kérdésedre a válasz az, hogy köszönöm de nem kérek e-mail tájékoztatásokat a válaszokról. Ha van időm, akkor úgy is benézek ide is, és akkor úgy is látom mi a helyzet ezen a téren. :)

    Jut eszembe! (és ez az itteni prominens társaság többi tagjának is szól!). Az nb1.hu-n most kezdődött a megszervezése a szokásos díjátadós összejövetelnek, úgyhogy az időpont kapcsán reagáljatok légyszi ott, mert csak úgy van értelme, ha közülünk mindannyian ott tudunk lenni.

    VálaszTörlés
  4. Oksa, kérés akceptálva. Amúgy minden új komment elhelyezése alatt van jelölő, hogy akarsz értesítést kapni, ha bepipálod automatikusan menni fog. Szóval végülis rád van bízva.

    A magam részéről nem szólnék bele a díjátadó szervezésébe. Ha kialakultak a dolgok, akkor igyekszem úgy szervezni az életemet, hogy ott lehessek. A többit majd az illetékes topikban.

    VálaszTörlés
  5. Ilyen könnyen még sört nem szereztem...:)

    VálaszTörlés