2009. november 13., péntek

Kéretik ismét szavazni

Tegnap megörültem Krisz javalatának, és gyorsan kicseréltem a címet Ferencvárosi Fórumkörre, ami mint Spurs felhívta rá a figyelmemet nem helyes így, hisz mi Ferencváros drukkerek vagyunk és nem ferencvárosi lakosok.
Szóval javítottam Ferencváros Fórumkörre, de ezzel egyidőben érkezett egy címjavaslat Spuritól, amit legalább annyira jónak tartok, mint Krisztiánét, úgyhogy szavazzatok megint légyszi. :)
Akinek a címjavaslata nyer, az vendégem egy sörre, ráadásul ő lesz a site keresztapja is egyben. :)

Update: Döntetlen esetén a feleségem dönt. :D Persze ha addig befut Eliot, akkor nem lehet döntetlen.

30 megjegyzés:

  1. Bameg szólhattál volna előbb is, hogy egy sör a fődíj, akkor aktiváltam volna magam :P

    de akkor egy javaslat tőlem is:

    Oldallelátós Ferencváros Fórumkör

    Rövidítve OFF, szal nyugodtan lehet OFF-olni :)

    VálaszTörlés
  2. Nemá Atta...:D Ez már olyan bonyodalmas, hogy értelmetlen...:)

    VálaszTörlés
  3. előző poén volt utóbbi komoly :)

    VálaszTörlés
  4. Amúgy ami most van a Ferencváros Fórumkör -Mérsékelt Fradisták hangja- nekem jobban tetszik mint az Oldallelátó, mert kapu mögött sem mindenki dúvad és az Oldallelátókon is akad azért nem igazán mérsékelt, szal az FF jobban fedi a valóságot mint az O :)

    VálaszTörlés
  5. Annyiban igazat adok neked Atta, hogy az O nem fedi annyira a valóságot, mint az FF, viszont az, hogy a kapu mögött sem mindenki dúvad most nem érve, ugyanis a blogszerzők mindegyike oldallelátós.

    A blogjavaslatod csak vicc vót, vagy tegyem be a szavazásba? Mert ha be kell tennem, akkor az csak úgy megy, hogy újra szavaztok megint, hisz azt a dobozt csak törölni tudom, módosítani már nem.
    Szal' remélem csak vic vót na.... :D

    VálaszTörlés
  6. vicc volt :) még ha jól hangzana, de hát szar :( viszont a rövidítése nagyon találó volt :P

    Szal nem kell betenni csak poénnak szántam, ellenben sörözni elmehetnénk már végre csak úgy csak mi :)

    VálaszTörlés
  7. Megmagyarázom! Ez nem kapu mögöttiek kizárása. Egyszerűen arról van szó, hogy a kapu mögöttiek fanatikus része úgy tekint az oldalazókra, mintha nem is lennének fradisták. Ha beleolvasol az FD-be, világos lesz, miről beszélek. Pedig mi vagyunk többen, a mi hangunk mégsem hallatszik. Ez a lényeg. Tehát a név szimbolikus és egyszerű, könnyen megjegyezhető! :) Majd ha megjelenik a havilap ezzel a címmel, akkor rájössz milyen jó kis brand ez! Ráadásul ingyé adom... LOL

    VálaszTörlés
  8. Micsoda kortesbeszéd volt Spuri! :)))

    VálaszTörlés
  9. :) kőkemény kampány van itt... hát nem tudok dönteni mindkettő szimpi...

    én mindenképpen a kettő ötvözését javasolnám...

    mondjuk legyen akkor a főcíme az oldalnak Oldallelátó (vagy Oldallelátó Fórumköre) és a jelige meg Krisztiáné ami most van... Kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad :P és így nekem, meg mindenkinek egyértelmű mit takar az oldallelátó :)

    VálaszTörlés
  10. Ata, még egyszer kecskézel, és repülsz...:) Az Oldallelátó Fórumköre alatta a mostani mondattal, nekem is tetszik..:) A végén tényleg jó kis projekt lesz ez!

    VálaszTörlés
  11. Akkor lassanként átírom a szavazóboxot 3 kérdésesre pupákok. :)

    VálaszTörlés
  12. szerintem meg inkább a mi rendszerünk jobban működik mint a demokrácia... nem szavazni kell hanem ötletrohammal gondolkodni :P sokkal kreatívabbak tudunk így lenni, bár egyenként is zsenik vagyunk, de így meg aztán... :D

    VálaszTörlés
  13. Marci! Egy kis off. Azt nem lehetne, hogy az adott cikkekhez egy képet csatolj? Én megbízom benned abszolút, hogy jókat tennél be, és így az oldal is érdekesebb lenne!

    VálaszTörlés
  14. Spuri azt szerintem te is csatolhatsz, mindenki aki írt beilleszthet képet is nem? legalább is régen egy blogomnál úgy volt...

    VálaszTörlés
  15. Spuri: Úgy érted, szerkesszek bele képeket a cikkeitekbe utólag? Elvileg lehet...

    VálaszTörlés
  16. nah nekem sikerült :) úgyhogy Makkmarci válláról leveszem a terhet, én gondoskodom a saját bejegyzéseim képeiről, max leszeded, ha nem tetszik :P

    VálaszTörlés
  17. Akkor csak nekem szúrjon be a mókus képeket! :) Tudom, hogy kell, csak ha a netről túrok képeket, az nem lesz olyan esztétikus esetleg...:) Zseniális képeket talál, mert Ő szakember! Lásd igazolások cikk..:D

    VálaszTörlés
  18. És az oldallelátó az lehet mondjuk Újpest A terasz is, nem? :) Az, hogy hol lakunk, igen mindegy, a Ferencváros szóról nem arra fognak asszociálni, hogy most akkor mi a Márton utcai lakosok vagyunk... szerintem :P

    VálaszTörlés
  19. Akkor meg lehet fordítani az egészet:

    Ferencváros Fórumkör
    - Az oldallelátó hangja -

    :)

    VálaszTörlés
  20. Ennek az lesz a vége, hogy egyszemélyben eldöntöm. :D

    VálaszTörlés
  21. a diktatúra a leggyorsabban működő rendszer az tuti :)

    VálaszTörlés
  22. Kétségek közt vergődöm. Mert tetszik a FERENCVÁROSi Fórumkör (Igen így i-vel) elnevezés, viszont az tény, hogy [url=http://hu.wikipedia.org/wiki/Grétsy_László]Grétsy tanár úr[/url] minimum sortűz általi halál áldozatává tenne, ha így maradna. 2. helyen nálam az Oldallelátó van, így üresen. Alatta a mostani szöveggel. 3. helyen van az Oldallelátó Fórumköre, alatta a mostani szöveggel.

    Az első kiesik a nyelvi okokból, így a sima Oldallelátó élvez nálam előnyt egyenlőre. De asszem alszom rá egyet még. Azon viszont gondolkodjatok el, hogy az Oldallelátó Fórumköre főcímként nem túl bonyodalmas-e, mert szerintem enyhén az.

    VálaszTörlés
  23. Menjünk el inni aztán beszéljük meg szóban :D

    VálaszTörlés
  24. Jó, legyen Oldallelátó...:) Csak így simán. Az egyszerűség csak segít. Az alatta lévő szöveg úgyis kitisztít mindent! Krisztián a terasz az terasz, az oldallelátó meg oldallelátó...:)

    VálaszTörlés
  25. Na alakul az Oldallelátó látom. :)
    Ok, menjünk el inni, abban is benne vagyok, csak kultúrált hely legyen.
    A kérdést holnapig nyitva hagyom, de ha lehet mindenki agyaljon még a dolgon, mert utána már nem piszkálnám ezt a részt egy ideig.


    Spuri! Illetve mindenki!
    A számlálóval kapcsolatban lenne még egy kérédsem. Át lehet állítani a Page Load-ról (most ez van) a Unique Visitor-ra.
    Szerintetek melyik legyen?

    VálaszTörlés
  26. Page load-dal menőbb szám jön ki :P

    VálaszTörlés
  27. Tudom Atta, én is ebből indultam ki, de már nem vagyok biztos benne, hogy ez volt a jó döntés. :)

    VálaszTörlés
  28. Mindkettőt nem lehet? És akkor láthatnánk micsoda kockák vagyunk :D 4 látogató 5000 letöltés :D

    amúgy majd ezt az iszogatást összeülést tényleg le kéne szervezni... nekem a most hétvége nem jó :D Mondjuk talán a vasárnap délután...

    VálaszTörlés
  29. Engem egyből megfogott az oldal neve, tehát szerintem jól választottatok.

    VálaszTörlés
  30. tibu: Köszönjük, hogy olvasó leszel. Annyit azonban meg kell jegyezzek, hogy mi ezt mindannyian kemény meló mellett csináljuk, úgyhogy Üllői féle pörgésre nálunk nem lehet számítani. Meg amúgyis, mi csak a véleményünket írjuk le az aktuális történésekről.

    VálaszTörlés