2009. november 17., kedd

Mondj neveket!


Ha már úgyis az átigazolás a téma mindenfelé - bár Berki, vagy a vezérkar nyilatkozatát nagyon várom az ominózus TV-s esetről -, legyen az nálunk is.

Nálam a következő játékosoknak nem sok esélye lenne még a kispadra sem:
Men Yang, Sinnott, Holczer, Alcantara, Csiszár, Zsivóczky.

Aki kilóg a sorból lefelé valamilyen okból:
Abdi, Lowton, Wedgbury, Shaw, Pölöskei, Fülöp, Joaquin, Kovács, Ashmore.
(Közülük akit lehet kölcsönadnék.)

Akiket bizonyos feltételekkel megtartanék:
Lipcsei (csere), Mamic, Pisanjuk, illetve a fiatalok. (Kisnyíl, Vass, Sváb és a többiek).

A fennmaradóakból lehetne kialakítani a csapat gerincét. Hozzájuk kéne igazolni "sztárokat".
Ezen a sztár kifejezésen mindig jókat mosolygok. :)

Szerintetek?

24 megjegyzés:

  1. Szerintem kéne egy állandó link az átigazolásokról, pletykákról, amit lehetne frissíteni :P kár egy bejegyzés formájában és annak az elérési útvonala lenne bal oldalon egy uborka mintázatú gomb hivatkozása :D

    Kérdésre komolyan válaszolva neveket nem sorolnék... a keretből sajna Sinnott már elment, pedig bírtam, követi őt még jó pár keveset játszó (Alcantara is honvággyal küzd) és csak remélni merem, hogy a pótlásuk tényleg minőségi lesz... Szerintem Mamic is megy pedig benne is látok fantáziát...

    Ja de először talán edző kéne, mert nekem furcsa az állítsunk össze egy csapatot aztán találjunk valakit és adjuk oda hogy nesze ez van ezt kell szeretni... Egy új edző elképzelései mentén kéne igazolni és csapatot építeni, ha már megvan a szándék a tulaj irányából...

    VálaszTörlés
  2. Oksa Atta, tégy javaslatot egy Edzőre! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát nem tudok edzőt se javasolni... LCs Skócia legjobb edzője, de a mi közegünkben összeroppan, meg amúgy is esélytelen. Röpködnek itt Bölönik, Mätthausok, de szerintem ők sem esélyesek, max Lothar... én nem bánnám ha a sztárgázsiját szponzor állná... :) Szivics, meg a többi kiscsapatnál bizonyított edző számomra lutri... Deme szindróma mind... szal nehéz ügy... de valaki kellene aki érti a dolgát és bírja a nyomást...

    VálaszTörlés
  4. Szivics szerintem jó lenne. Bár valóban Lutri, de ha nem merhetünk Bölöni szintű edzőben gondolkodni, akkor ezt a lutrit kénytelenek leszünk bevállalni.

    VálaszTörlés
  5. Egy a lényeg, hogy tapasztalt edző legyen, akinek vannak eredményei! Ez azért is lényeges, mert olyan támadásokat fog kapni, meg övön aluli ütéseket, hogy azt csak komoly eredménylistával lehet ellensúlyozni. A magyar szakma nem nagyon szereti, ha megkavarják a posvány állóvizét....

    VálaszTörlés
  6. Nem is kérdés. Lothar a megoldás. :)

    Mätthaus jól felkavarná az állóvizet itt. Aztán lenne egy jó kis megalkuvást nem ismerő csapatunk, és remélhetőleg velünk is ugyanazt az utat járná be, mint a szomszédban a Partizánnal anno: bajnoki cím > BL

    VálaszTörlés
  7. Hááát, nem tudom. Lothart inkább csak a reklámérték miatt pártfogolnám, szakmailag nálam nincs a topon. (Mert ugye a Partizán óta történt ez meg az, ami más megvilágításba helyezi a dolgokat. Kell ide még egy celeb Berki mellé?

    VálaszTörlés
  8. Szerintem pedig hosszú éveket visszanézve éppen Lothar idején játszott a legjobban a magyar válogatott. Ez pedig nem a reklámértékéből fakad. Én valahogy úgy érzem, hogy Mätthaus itt a Fradiban újra nagyot tudna alkotni. :)

    VálaszTörlés
  9. Mondjuk Vidi esetét nem sorolnám Lothar szégyenlista sorai közé... a fehérváriak szerint már Sitkut is eladták nekünk... érdekes ott a kommunikáció... :)

    Utóbbi évek (jó sok év, mondjuk amire emlékszem) válogatottaink közül nekem is a Matyi féle tetszett a legjobban...

    VálaszTörlés
  10. Matyi érdekes alak. Sok pénz jön vele, meg nemzetközi nyilvánosság. Ez fontos lehet. Ellenben, hogy mit tud szakmailag, az egy nagy kérdés, ráadásul a hektikus viselkedése, meg az, ahogy faképnél hagy csapatokat, azt elgondolkoztató. Meglátjuk mi lesz, én nem hiszem, hogy idejön majd.

    VálaszTörlés
  11. http://ulloi129.wordpress.com/2009/11/17/torghelle-es-bajzat-meg-kepben/

    Ez egy agyrém! Remélem csak Üllőis hatásvadászat.

    VálaszTörlés
  12. akkor ide is:

    http://www.youtube.com/watch?v=ESFlsxCwmwQ

    utálom sanyikát mint a szart!!!

    VálaszTörlés
  13. De hogy Makkmarci listájához is hozzászóljak:

    Az első (menjen Isten hírével csoportosítással egyetértek,de kiegészíteném még a Nálad a második (kölcsönadós) csoportba rakott Shaw, Joaquin kettőssel. A spanyolok közül nálam mindkettő kuka, míg Shawnak pedig vissza kell vonulnia, mert amikor pályán volt az ősszel (ha éppen nem volt sérült), akkor csak hátráltatta a csapatot. Pali amúgy szimpatikus figura, úgyhogy menjen edzőnek az utánpótlásba.

    Ellenben én a második (kölcsönadós) csoportból a csapatnál tartanám a Lowton-Wedgbury kettőst, ők fiatalok és bennük érzek lehetőséget még. Wedge ameddig nem sérült le egészen türhetően nyomta, míg Lowton pedig jól megoldotta a feladatát az utolsó meccsenek, amikor szükség volt rá. Ebből a csoportból még Ashmore egy nagy kérdőjel nekem. Egy jó téli alapozás után talán még adnék neki lehetőséget, de az kétségtelen, hogy az elvárásokhoz képest, talán ő volt az egyik legnagyobb csalódás nekem ősszel...

    És akkor nézzük az utolsó (megtartós) csoportot. Nos, ebből a névsorból engem Mamic és Pisanjuk sem győzött meg. Mamic nagyon keveset játszott,őt nehéz megítélni. Pisanjuk meg az örök a tehetség, megfigyeltem, hogy egy csomóan hozsannázzák, de amikor lehetőséghez jutott a nagycsapatnál eddig sosem volt meggyőző. Lehet hogy éppen őt kéne kölcsönadni legalább egy fél évre, hogy pl. az nb2-ben rendszeresen játszva bizonyíthasson...

    VálaszTörlés
  14. Hát, én meg azt mondom, hogy nekünk ilyen vad arcok kellenek, mert ezeket felpörgeti a hangulat, nem bénítja. Én örülök, ha válogatott szintű emberkék jönnek. Nem Sanyi az álomplayer, de egy légsúlyú olcsójános már nem kell. Megpróbáltuk, nem jött be.

    VálaszTörlés
  15. Félreértettél Eliot! A felsoroltakat én csak bizonyos feltételekkel tartanám meg. Mamic, Pisanjuk is csere/ligakupa szint nálam.

    Akiket megtartanék, azokat nem részleteztem. Ők azok, akiket nem említettem név szerint. Haber/Megyeri, Dragó, BZ, Wolfe, Morrison, Pesta, Bence, Kulcsár, Rósa (aki már határeset inkább), stb

    VálaszTörlés
  16. Ha jön Lothar, akkor jön Torghelle is? :))

    Hiszen anno Matyinál alapember volt "Air-Sanyi"... :))

    VálaszTörlés
  17. Makkmarci:

    OK, értem. :)

    Amúgy a neveket nézve az jutott eszembe, hogy Megyeri kapubakerülése egy kicsit elhalkította azokat a hangokat, hogy kéne egy jó kapus. De aztán az ősz végére Megyeri is olyan hajmeresztő bakikat követett el (főként a beívelt labdákkal van igen komoly gondja), hogy én bizony nem vagyok feltétlenül elégedett a kapusposzt megoldásával az ő személyével sem. Haber meg jó srác, de ő meg alacsony, és talán ebből fakadóan vonalkapus izomból. Úgyhogy igazából egy igazán jó, megbízható kapus sem ártana végre a keretbe...

    VálaszTörlés
  18. Alighanem... Pellady szerez rá zsetont. Mondjuk az bizos, hogy Matyi miatt jönne ide pár ember, aki egyébként nem.

    VálaszTörlés
  19. Most lehet, hogy parttalan vita indul, de én meg Dragóval vagyok ugyanígy. :D Az ő pótlását nagyon hamar meg kéne oldani.

    VálaszTörlés
  20. Spuri:

    És nem csak a zseton miatt jönnének. Állítólag még a válogatottnál is imádták a játékosok Lothart, úgyhogy az esetleges edzői szerepvállalásával
    még nagyobb eséllyel tudnánk idecsábítani játékosokat. (Talán Gerzson is jobban elgondolkodna egy esetleges hazaigazoláson ebben az esetben, ha nem is most télen, de talán jövő nyáron)

    VálaszTörlés
  21. Makk:
    Nem indul vita. Már csak azért sem, mert egy mezőnyjátékos poszt, és egy kapusposzt merőben eltér egymástól. Kapusból csak egy van a pályán, míg belső védőből meg ugye alapban is kettő (általában). Míg a kapusposzt szerintem nem megoldott megnyugtatóan a túl fiatal, hullámzó teljesítményt nyújtó Megyerivel, és az alacsony Haberrel, addig a középsővédő posztjára attól függetlenül kéne igazolnunk (minőségit!), hogy konkrétan személyszerint Dragóval mennyire vagyunk elégedettek, vagy sem.

    Szerintem a belső védő posztján Dragó egyenlőre jó megoldás, de az már az zsírdisznó eltiltási kavarásánál is kijött, hogy bizony ezen a poszton nagyon szűk a keret. Tehát attól függetlenül, hogy én lehet hogy pozitívabban ítélem meg Dragó játékát, mint Te, de én is azt mondom, hogy nagyon kéne igazolni még minőségi középső védőt.

    Már csak azért is, mert ha megnézed a keretünket (és most ne számoljuk ide az egyértelműen nem megoldás Csiszárt), akkor tulajdonképpen Dragó az egyszem klasszikus belső védő. Balog is, Wolfe is kinevezett belsővédő csak és alapban mindketten szélsővédők. Úgyhogy egyetértünk abban, hogy nagyon kell belső védő igazolás!

    VálaszTörlés
  22. Ezzel maximálisan egyetértek. De ha lehet igazoljunk már mindjárt 2 belső védőt, mert Dragónál azért bármikor szakadhat a cérna...

    VálaszTörlés
  23. Igazoljunk kettőt. Én nem vagyok ellenére. Akkor legalább lesz 3 variáció a 2 helyre. :)

    VálaszTörlés
  24. jesssz!!!! Végre valami :D Én ebből kimaradok, mert nem érek rá, de lélekben Veled vagyok főmókus :D:D:D

    VálaszTörlés